gallery image

07 February 2020

شرکت در انتخابات یعنی" بیعت" با ولایت فقیه

در حکومت ولایت فقیه صحبت کردن از انتخاباتی که مردم بتوانند,در سرنوشت خود نقش داشته باشند, بیهوده است. اسلام و بطور کلی " ادیان" نقشی برای مردم " زن و مرد" در تعیین سرنوشت خود نمی شناسند, بلکه مشیتی الهی می دانند و مردم موظف به اطاعت از اوامر حاکم یا حاکمان" مقدس" هستند. اگر جمهوری اسلامی در ظاهر انتخابات مجلس شورای اسلامی را هر چند سال یکبار برگزار می کند, در حقیقت گرفتن بیعت مجدد از مردم است. با توچه به وضعیت داخلی و اعتراضات مردم بر اثر" گرانی, بیکاری و گرسنگی" و بر علیه بیعدالتی, چپاول, غارتگری و رانتخواری حاکمان , مشروعیت رژیم به چالش کشیده شده و از طرف دیگر رژیم در سیاست بین الملی در بدترین وضعیت قرار دارد. بنابر این انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برای حکومت اسلامی برخوردار است.
جمهوری اسلامی دو هدف عمده را از انتخابات مجلس شورای اسلامی" بیعت گیری مجدد" دنبال میکند:
الف – در بعد داخلی,  تداوم سرکوب کارگران, زحمتکشان, آزادیخواهان و برابری طلبان و عدالتخواهان و جلوگیری از ریزش و پراکندگی  نیروهای رژیم و در یک کلام, حفظ جمهوری اسلامی.
ب – در بعد بین المللی, نشان دادن ثبات داخلی رژیم و ادامه معامله با دولت امریکا و سرپوش گذاشتن به شکست سیاستهای منطقه ای, بخصوص در عراق.
بنابراین اهمیت شرکت مردم در انتخابات, خامنه ای را مجبور به موضعگیری کرد. خامنه ای" ولی فقیه" روز چهارشنبه در خصوص انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی, گفت" در کشور مشکلات و گرفتاری هائی وجود دارد که برخی ناشی از تحریمها و علت برخی هم کم کاریهاست, اما با وجود این مشکلات, مردم بدلیل آنکه در انتخابات آبروی نظام و امنیت کشور در میان است, بمیدان خواهند آمد. "  گفته های خامنه ای, وحشت از عدم شرکت مردم در انتخابات را نشان می دهد. او با اذعان به مشکلات برای فرار از پاسخگوئی به فقر و گشنگی" سه چهارم جمعیت ایران" که بیشتر شامل کارگران و زحمتکشان, از آبروی نداشته نظام و امنیت کشور دم می زند. ترس وی از بی آبروئی رژیم نیست, بلکه وحشت از سرنگونیست که هرروز نزدیکترمی شود . او از امنیت کشور می گوید, امنیتی که نیروهای سپاه, نظامیان و نیروهای آتش به اختیار با یونیفرم و بدون یونیفرم  با سرکوب وحشیانه کارگران و زحمتکشان, برای مشتی غارتگر, جنایتکار و رانتخوار بوجود آورده اند.. او از امنیت کشوری می گوید که تمامی اطراف آن توسط نیروهای نظامی کشورهای منطقه و امریکا و... در محاصره است. خلیج فارس و تنگه هرمز که مدتهاست جولانگاه نیروهای خارجی شده و احتمال حمله, کابوس خواب مردم شده است. و یا از امنیتی می گوید که هواپیمای مسافربری توسط موشکهای سپاه پاسداران در حریم هوائی تهران سرنگون می شود.  
خامنه ای در بخش دیگری از سخنرانی اش می گوید:" افراد مومن وانقلابی با انگیزه قوی در انتخابات شرکت خواهند کرد, اما اگر کسی انگیزه دینی و انقلابی ندارد اما میهن عزیز را دوست دارد, لازم است به پای صندوقهای رای بیاید."  کسی که چند سال حکومت جمهوری اسلامی را تجربه نکرده باشد فکر می کند که" رژیم ولایت فقیه" با آزادی ادیان و عقیده مشکلی ندارد. غافل از اینکه فتواهای خمینی, حاکمان شرع و ولی فقیه چه بر سر آزادی عقیده و بیان و ادیان دیگر درآورده است , " کارگران" بجرم حق خواهی در زیر شلاق, بدنشان غرق در خون می شوند.  انسانهای با شرافتی که بجرم عدم تمکین به ولایت فقیه به گردنشان طناب دار آویخته می شود. کارگرانی که برای رهائی از فقر و گشنگی, به اتهام  کفر و اغتشاش به شلاق و زندان محکوم می شوند. انقلابیونی که به اتهام محارب, کافر, مرتد تا دم مرگ شکنجه شده و زیر شکنجه های قرون وسطائی جان می بازند و به اتهام مخالفت با رژیم ترور می شوند. طرفداران کارگران شکنجه شده و از آنها مصاحبه های اجباری گرفته می شود. خانواده هائیکه هنوز از فرزاندنشان خبر ندارند و یا حتا اجازه ندارند برای یاد بود فرزندانشان مراسمی بگیرند. با این اوصاف او می خواهد مردم در بیعت شرکت کنند, رو که نیست سنگ پای قزوینه.
بعد ازچهل سال کشتار و غارت نباید شک و ترس به خود راه داد و در نمایشات مسخره رژیم شرکت کرد. رژیم در سراشیب سقوط قراردارد و هر نوع کمک و همراهی با رژیم, چراغ سبزیست به ادامه کشتار و غارتگریها.
در این مرحله" تحریم" بهترین" انتخاب" است!

No comments:

Post a Comment