gallery image

31 December 2019

این گرانیها و بیکاریها یک امتحان الهی بود

مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی" خمینی", ذتئورسین ارشد انجمن حجتیه ویکی از صاحب نظران" ولایت فقیه", بعد از به خاک و خون کشیدن تهیدستان و گرسنگان در آبان ماه,می گوید:" این گرانیها و بیکاریها یک امتحان الهی بود و ما باید ببینیم چه وظیفه ای در قبال آن داریم, سختی هائی پیشروی ما وجود خواهد داشت که باید در این سختیها از امتحان الهی پیروز بیرون بیائیم." دیدگاه" ظهور امام زمان" شیرازه تئوری حکام جمهوری اسلامیست. دعای ظهور امام زمان, هرروز و شب بدور از قنوات مقدس خوانده می شود تا" خدا" امام زمان را زودتر ظاهر کند. بنا به ادعای" مقدسین شیعه" زمانی امام زمان ظهور میکند که دنیا پر از جور" شکنجه, اعدام, زندان و..." و ستم " جنسی, طبقاتی, اجتماعی و..." و فساد " فقر و بیکاری و گرسنگی" باشد. حکومت اسلامی در این مدت" 40 سال" موفق شده چنین موقعیتی را برای رضای" خدا" بوجود آورد.  جمهوری اسلامی فقر, بیکاری و گرسنگی را چنان گسترده کرده که بیش از سه چهارم جمعیت ایران را به نان شب محتاج هستند, در مقابل, قشری دلال, رانتخوار و دزد ساخته است. حال جمهوری اسلامی دو وظیفه برای حفظ رژیم" ولایت فقیه" دارد. یکی حمایت از دلالان, رانتخواران و چپاولگران و دیگری سرکوب, اعدام و شکنجه و... تهیدستان و گرسنگان.  تا زمینه ظهور امن امام زمان تسریع و زحمت شمشیر کشی او کمتر شود. بنابراین بر اساس" تئوری ظهور امام زمان",جمهوری اسلامی سه محور را به پیش می برد:

الف – گسترش فقر و گرسنگی.
بیش از 60 میلیون مردم ایران به نان شب محتاجند و درآمد کافی برای گذران زندگی معمولی خود و خانوادهایشان را ندارند. کارگران از دریافت دستمزد بخور و نمیر عاجز و در سختترین شرایط بسر می برند, بسیاری در مقابل گرانی سرسام آورد برای تامین معاش و مایحتاج اولیه زندگی, مجبور به فروش اعضای بدن میشوند, یا بچه ها برای زنده ماندن به زباله گردی کشانده شدند.
ب – گسترش فساد" قشر غارتگر و رانتخوار و دزد."  
جمهوری اسلامی تعدادی سرمایه دار و قشری مرفه با غارت اموال عمومی و رانتخواری بوجود آورده که با چنگ و دندان برای" رضای خدا" از آنها دفاع می کند. این" طبقه و اقشار نوظهور" در انتظار" بهشت ملکوتی" به ستایش جمهوری اسلامی پرداخته و با اشتیاق تمام از حکومت ولایت فقیه دفاع می کنند.
پ – قتل عام فقرا و گرسنگان" عدالت اسلامی".
جمهوری اسلامی از همان ابتدا, بسیاری از زحمتکشان را با نام اسلام و احساسات مذهبی تحمیق و به سکوت دعوت کرد. آزادیخواهان و برابری طلبان را بشدت سرکوب و با ادامه چنین سیاستی فقر, بیکاری و فساد را گسترش داد. با گرانی بنزین کاسه صبر فقرا و گرسنگان بسر آمد و تبدیل بشورش گرسنگان برای نجات از جهنم ساخته شده رژیم اسلامی شد. حکومت ولایت فقیه با دشمنی و کینه توزی تظاهرات آنان را به خاک و خون کشید.  
روحانی" رئیس جمهور" و گماشته ولی فقیه, " فرماندهی جنگ علیه تهیدستان و گرسنگان" را بدست گرفت, وی بعد از سرکوب وحشیانه مردم, روز دوشنبه گفت:" برخی ها خطاب به دولت دوازدهم می گویند که چرا عین قولهائی را که اول دولت دادید, عمل کنید؛ ما در شرایط صلح آن قولها را داده بودیم و بعد وارد جنگ شدیم و این جنگ را هم ما انتخاب و شروع نکرده و حتا بهانه را هم ما بدست دشمنان ندادیم." پر واضح است که ادعای ورود به جنگ از نظر روحانی, به هیچوجه, جنگ با امریکا و یا اسرائیل نیست, چون وی معتقد است با مذاکرات مخفی با دولت امریکا برهبری ترامپ و با دادن امتیاز" دیپلماسی مختص جمهوری اسلامی" به بهای نابودی آینده ایران, از جنگ جلوگیری خواهد کرد. با توجه به سیاست دلالی, خصوصی سازی و حراج منابع ملی, جنگ اقتصادی ادعائی رژیم, شعاری بیش نیست, اگر غیر از این بود, هر روز وشب, برای التماس در پشت درهای اروپا و ژاپن و عمان و... به انتظار نمی نشستند. وی با پذیرش فرماندهی جنگ از طرف خامنه ای, جنگی تمام عیار علیه" تهیدستان و گرسنگان" براه انداخت, با فرمان حمله, نیروهای نظامی, امنیتی وسپاه, شهرهای ایران را به میدان جنگ یکطرفه تبدیل و گرسنگان را قتل عام  کردند. هدف رژیم با این وحشیگری, در بعد خارجی, نشان دادن ثباث و اقتدارجمهوری اسلامی بود و در بعد داخلی, ایجاد رعب وحشت. برخلاف انتظار رژیم هر دو هدف به عکس خود تبدیل شد. 
جنگی که جمهوری اسلامی در آبان ماه  برعلیه تهیدستان و گرسنگان راه انداخت, جنایتی است که با سرنگونی رژیم به پایان می رسد. حکومت اسلامی دشمنی است واقعی و قهار که تنها با سازماندهی و اتحاد, می توان با آن مقابله کرد. کارگران, معلمان, دانش آموزان, دانشجویان  باید با اتحاد و همبستگی اعتصابات را گسترش و خواستار امنیت" شغلی و محیطی" و آزادی زندانیان سیاسی, صنفی و مدنی شوند. جوانان, در کمیته های محلات, خود را سازماندهی و به انتشار اخبار, اعتصابات, اعتراضات پرداخته و تظاهرات خیابانی مقطعی را سازماندهی و از شناسائی محل و نیروهای سرکوبگر غفلت نکنند. جمع آوری و اطلاع رسانی  اسامی, تعداد و محل" کشته شدگان, زندانیان و مفقودین" وهمچنین گزارش مراسم بزرگداشت جانباختگان در داخل و خارج کشور بازتاب فوق العاده ای دارد.
زندانیان سیاسی آزاد باید کردند           شکنجه و اعدام ملغا باید گردد.
نان, کار, شوراهای مردمی

No comments:

Post a Comment