gallery image

31 August 2020

آرزوهای رهبر مستضعفان جهان با بولدزرهای ابوالفضل آشکارشد

جمهوری اسلامی ایران که خود را وارث رهبر" مستضعفان" جهان می نامد, با اعزام نیروهای سرکوبگر و بولدزر برای سرکوب و تحریب خانه و مزرعه های کشاورزان زحمتکش" مستضعف" روستای ابوالفضل پرده آخر ماهیت ضد مردمی خود را بنمایش گذاشت که با مقاومت روستائیان و با انزجار افکار داخلی و بین المللی روبرو شد.

جنگ قدرت و فساد تمامی موحودیت جمهوری اسلامی را فرا گرفته و با شدت کرفتن جنگ قدرت در لایه های میانی" دوم و سوم" , کل رژیم جمهوری اسلامی به چالش کشیده شده است. نمایش کمدی پرویز فتاح رئیس وقت بنادمستضعفان" از نیروهای دست دوم" با حداد عادل" از اقوام خامنه ای" شروع و با عذر خواهی از حداد, پرده اول نمایش با خفت و خواری به اتمام رسید. پرده دوم نمایش که در واقعیت وظیفه اصلی بنیاد مستضعفان است با حمله برای تصاحب خانه ها و زمینهای مزروعی روستائیان" روستای ابوالفضل" ماهیت غارتگرایائه نظام سرمایه داری دلالی و بنیادهای رنگارنگ ضد مردمی اش را به نمایش گذاشت.

فتاح می گوید" مدرسه ای" غیر انتفاعی ( خصوصی)" که خانواده حداد عادل به خاطر پسرشان تاسیس کردند با چشم پوشی بنیاد مستضعفان از اجاره بها اداره می شود." در باره واگذاری هشت هزار مترزمین در منطقه" هروی" میگوید:" بالاخره ایشان( حداد عادل) بزرگواری کردند با پیگیریهائی که ما داشتیم ظرف چند ماه گذشته آمدند و تحویل دادند. فکر می کنم که آن زمین بیش از چهار صد میلیارد تومان ارزش دارد. ما آنجا مستقریم و من این قول را می دهم که سرمایه گذاری نمی کنیم که زمان ببرد. حتما آنرا می فروشیم و صرف محرومین و محرومیت زدائی می کنیم." با کمی دقت به محتوای گفتار ایشان می توان ماهیت دلالی و رانتخواری در سرمایه داری دلالی" اسلامی" را به وضوح دید و با نحوه برخورد با روستائیان زحمتکش" بقولی مستضعف" روستای ابوالفضل به معنی و منظور حاکمان ازمحرومان و محرومیت زدائی پی برد.  

در پی مقاومت روستائیان, نیروهای امنیتی و نظامی برای مجبور ساختن آنها به ترک زمین و خانه هایشان از بولدزر و شلیک گلوله های ساچمه ای استفاده و تعدادی از روستائیان زخمی می شوند . در اطلاعیه روابط عمومی بنیاد مستضعفان بعد از مقاومت روستائیان, آمده است:" به دنبال توقف اجرای احکام صادره, مقرر شد با همکاری کمیته امداد امام خمینی طی دو هفته, خانواده های محروم ساکن این اراضی شناسائی شوند و پس از فراهم شدن زمینه انتقال این خانواده ها به منطقه ای مسکونی و تامین هزینه پیش پرداخت مسکن این خانوارها توسط بنیاد مستضعفان, اجرای احکام قانونی در خصوص این اراضی انجام شود."  این اطلاعیه نشان می دهد که رژیم اسلامی در مقابل محرومان و زحمتکشان بطور همزمان از مشت آهنین و بنیادهای مکر, حیله و غارت از قبیل " کمیته ضد مردمی امام خمینی " استفاده می کند. احکام قانونی مورد ادعای آنان, جز حمایت از غارتگران و غارت بیشتر محرومان نیست. 
روستائیانی که از ظلم و ستم رژیم دیکتاتوری شاه و ساواک در امان نبودند و حق مالکیت بر زمینهای خود نداشتند, حال در دست جمهوری اسلامی و بنیادهای ضد مردمی اش گرفتار آمده اند

گفته محتاطانه و حرفهای دو پهلوی رئیس بنیاد مستضعفان ماهیت واقعی ادامه توطئه و سرکوب را نشان می دهد. او می گوید: " شورای تامین استان, شهرداری و دادستانی گفته بودند اینها زمین خوارهستند, در حالیکه این تصمیمی است که استان گرفته است." درست با توجه به این نکات است که ماهیت واقعی رژیم عیان می شود. بنیاد مستضعفان مدعیست که این زمینها را از ساواک به ارث" مصادره" برده است. بنیاد با کمک دادستانی و استانداری و شهرداری اهواز به بهانه شهرک سازی و تفکیک اراضی برای فروش و واگذاری به رانتخواران در صدد آواره کردن روستائیان زحمتکش و تحمیل فقر بیشتر برای مردم منطقه است.

دوگانگی برخورد و سکوت خامنه ای دور از انتظار نبوده و نیست. او در جائی که منافع رانتی حداد عادل " از اقوام خامنه ای " در میان بود, به گماشته خود" رئیس بنیاد مستضعفان" دستور میدهد که نه تنها از ادعای خود چشم پوشی کند بلکه از" حداد عادل" در ملاعام عذرخواهی کند. اما برای ولی فقیه آوارگی, فقر و فلاکت روستائیان اهمیتی ندارد و با سکوت خود مهر تائید به سرکوب و آوارگی روستائیان می زند و از غارت و چپاول در منطقه حمایت می کند.

دست بنیاد مستضعفان باید از اموال مردم کوتاه گردد!

بنیاد مستضعفان باید منحل و اموال تحت اختیار آن به مالکیت عمومی واگذار گردد!
 

No comments:

Post a Comment